miercuri, 15 septembrie 2010

sarba livia

cmd de cotesti de la crama garboiu, 2008, vinificat sec (pentru ca exista si o varanta demisec).

surprinde prin faptul ca e foarte aromat(aminteste de tamaioasa) cu note de piersici si flori insa sec, bine echilibrat fara sa aiba suportul de zahar pe care l-ai astepta de la un vin atat de aromat.


21 de lei la wine bouquet in pipera.

eticheta, din nou o pictura, din nou nepotrivita pentru un vin, cu tot respectul pentru artistul elena andrei care de altfel are lucrari exemplare(pentru galeriile de arta).

oare nu putem scapa de sindromul "fata in iarba"?

8 comentarii:

  1. pai soiul sarba a fost obtinut prin anii '70 din incrucisarea dintre tamaioasa si riesling. Asa ca aroma de tamaioasa nu-i de mirare. Se pare ca e greu de obtinut totusi un vin bun din soiul asta. Sticla de mai sus fiind o exceptie.

    RăspundețiȘtergere
  2. da e chiar interesant. Trebuie să fii atent însă să nu iei varianta demisec la care diferă doar capişonul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ma intreb de ce nu a aparut 2009? A trecut vara, doar. Or fi exportat-o...

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt convins ca a aparut. numai ca magazinul de la care am luat eu are ceva stoc probabil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine punctata treaba cu eticheta; cand am vazut prima oara vinurile lor chiar am avut o repulsie, sunt total neatragatoare, lasa impresia de ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. trag concluzia ca patronii/oamenii de decizie din industrie sunt putin plimbati prin magazinele de specialitate din afara tarii.

    daca intri in 10 supermarketuri mai de soi si in 5 magazine de specialitate iti faci repede un bagaj de cunostinte cu care sa treci de la etichete care fac rau, macar la etichete neutre daca nu la etichete care-ti scot in evidenta produsul la raft.

    sau ma rog poti sa angajezi oameni care se pricep la treaba asta(dar si asta e greu...).

    RăspundețiȘtergere
  8. Din pacate, lucru foarte des intalnit e ca ala care face vinul (crede ca poate)face si vanzarea si ambalajul si promovarea - vezi Facebook si Okazii.ro :))
    Iar la preturile care mi se par foarte piperate nu cred sa nu-si permita macar sa externalizeze aceste servicii.

    RăspundețiȘtergere